Cum administrezi firmele de contabilitate – webinar de prezentare ManagerConta de la SmartBill

In contabilitate, pe langa partea care tine de inregistrarea tranzactiilor, raportare si aplicarea reglementarilor in domeniu, exista si o parte administrativa, deloc de neglijat, care tine de activitati precum depunerea online a declaratiilor, arhivarea recipiselor si, in cazul firmelor de contabilitate si administrarea contractelor cu clientii.

SmartBill organizeaza in data de 18 februarie 2020 un webinar in care trece in revista principalele aspecte ale partii de administrare a unei firme de contabilitate, toate ilustrate pe cel mai nou produs ManagerConta, complet gratuit pentru firmele de contabilitate.

SmartBill ManagerConta a fost lansat in decembrie 2019, fiind o aplicatie online ce completeaza ecosistemul SmartBill si care functioneaza atat impreuna cu programul de contabilitate SmartBill Conta, cat si independent de acesta. Cu SmartBill ManagerConta se pot depune declaratii generate cu orice alt soft contabil si se pot prelua recipisele pentru acestea. Este un ajutor important in administrarea firmelor de contabilitate din Romania.

Data webinarului: marti, 18 februarie 2020

Ora: 15:00-16.00

Inscriere – AICI

Prezentarea va fi sustinuta de Cristina Stefan, Accounting Support Specialist, SmartBill Conta

Ce poti sa faci prin intermediul ManagerConta?

  • depunerea declaratiilor – pentru unul sau mai multi clienti
  • fise ROL, notificari, extrase care sunt aduse automat din SPV
  • poti sa analizezi fisa ROL printr-un rezumat concis in format Excel
  • sumele de plata pentru clienti sunt calculate automat din declaratii si pot fi regasite intr-un format simplu, gata de trimis si de inteles de catre clienti.

Ce mai trebuie sa stii?

  • ManagerConta este destinat firmelor si cabinetelor de contabilitate
  • este compatibil cu declaratiile generate de orice program de contabilitate si din PDF inteligent

Articole similare

Comentariul tau aici